Tehetséggondozás

Damien Luniaud, a Citroën ügyvezető igazgatója szerint az elektromos autók jelenthetik a megoldást a szén-dioxid-kibocsátás minimalizálására. Az uniós és a nemzetközi normák is ebbe az irányba terelik a gyárakat, és mivel a C-Zéro méretű kisautó üzemeltetése száz kilométerenként csak két euróba kerül, így megfelelő adókörnyezetben gazdaságos megoldást jelenthet - amint kiépül a minimális infrastrukturális háttér, amelyre Franciaország 2,2 milliárd dollárt szán, és az állam ötezer eurós állami támogatást adna minden villanyautót vásárló magánszemélynek.

A nagyszabású tervek nem csak Franciaországra korlátozódnak: a PSA Peugeot-Citroën és az energetikával foglalkozó cégek itthoni együttműködését a Magyar-Francia Kereskedelmi és Iparkamara irányítja, amelynek feladata egyébként a két ország közötti gazdasági kapcsolat élénkítése, és amelynek 1991-es megalakulása óta már több mint kétszáz tagja van. A C-Zéró magyarországi bemutatója előtt több cég vezetője ismertette a villanyautózás elterjedésével kapcsolatos elképzeléseiket, lépéseiket.

Kövess bennünket!

Hírlevél

Eseménynaptár